Verd, blanc negre i groc!!!
Olors i colors!!!
No puc descriure amb paraules tot el que vaig sentir quan vaig decidir que comprar per sopar, quan ho vaig comprar, quan vaig arribar a casa i vaig destapar el que havia comprat. El color, l’olor, la frescor del producte van despertar en mi emocions que es van transformar en sensacions.
Pot ser, quan escric i me llegiu, no arribeu a comprendre quines són les sensacions que puc tindre. Estic parlant d’una sèpia i una carabasseta, ja ho sé, però ara, després d’un temps, dos anys me n’adone de quan afortunada sóc de no estar en la roda de l’objectiu general, diners, diners, diners… a l’hora de desenvolupar el meu treball. A mi la cuina em produeix felicitat personal no mesurable.
Quan estas estressat per alguna cosa que et pensaves que seria el teu futur i que a mes et faria gaudir, obres la ment i descobreixes que tot es una rutina que l’únic que t’aporta són diners per poder gastar en allò que creus que et dona la felicitat. Si obris els ulls i mires mes enllà, veuràs el que realment hi ha. Gaudir d’allò que et fa sentir plaer personal ompli el cos i la ment mes enllà del que pugues imaginar.
Tot depen de nosaltres, el estar acomodat en un lloc de treball on la seguretat et fa demostrar tranquilitat personal i felicitat inalterada per emocions constants. No et deixa tindre por, inseguretat i ganes de lluitar, provocar, crear, ser tu mateix.
Un plat fàcil i ràpid de fer. Productes de qualitat, dos ingredients principals. Ací tenim un sopar, sa, nutritiu i amb un color i sabor que combinen molt bé.
Encara penseu que cuinar és difícil e impossible?
No mecanitzem els nostres moments. No ens marquem objectius buits de continguts, ni economitzem en el plaer de les nostres sensacions. Gaudiu de la compra, l’elaboració i la posada en escena del moment de menjar.
INGREDIENTS:
1 sèpia bruta per comensal
2 carabassetes, xicotetes cada 4 persones
oli d’olíva
vi blanc
pebre negre molt
cúrcuma en pols o natural
Per preparar la picada:
alls (al gust)
julivert (al gust)
PROCÉS:
Preparem la carabasseta:
Fem a rodanxes fines les carabassetes. Les fiquem en una safata, fem un llit. Fiquem sal, pebre negre molt i cúrcuma, al gust. Afegim oli d’oliva i vi blanc.
En la paella on anem a fer les sèpies fiquem un poc d’oli d’oliva. Quan estiga calent, l’oli afegim les sèpies i les banyem en un poc de vi blanc, per coure millor.
Preparem la picada amb all, oli d’oliva i julivert.
Emplatem:
Fiquem la sèpia, ja torrada al plat, la reguem amb la picada d’all, oli d’oliva i julivert.
Afegim carabasseta, tal i com està a la foto.
Un sopar complet i natural. Fàcil i resultó
tAstantelmón2016